خريد خانه در تركيه و اقامت

Wiki Article

خرید ملک در استانبول - قیمت ملک در استانبول

خرید خانه اقساطی با توافق از شرکت­های ساخت و ساز ساختمان
شرکت­های مختلف ساختمانی در ترکیه، به صورت خصوصی اقدام به پیش فروش و همچنین فروش خانه­‌های ساخته شده توسط کمپانی­شان می­‌ورزند. و شرایط فروش نیز در هر شرکتی متفاوت از دیگری است. عمدتا شرکت­های ساختمانی اقدام به ساخت و فروش آپارتمان­ها و واحدهای مسکونی برج­های نوساز می­کنند. البته در این بین پروژه­های ویلایی نیز با قیمت­های بالاتری وجود دارد.

در خرید ملک به صورت پیش فروش، خریدار در چندین مرحله، بهای خانه را پرداخت می­کند و پس از پایان کار ساختمان، سند به نام او خورده و صاحب ملک می­شود. اما خرید پیش فروش خانه‌­ها برای افرادی که قصد کسب اقامت ترکیه را توسط خرید خانه دارند، به هیچ وجه مناسب نیست. زیرا تا پایان کار ساختمان و انتقال سند به نام فرد، امکان اینکه اقامت خود را دریافت کند وجود نخواهد داشت.

اما خرید اقساطی ملک از کمپانی­ها گزینه‌­ی مناسب­تری برای افرادی است که قصد اخذ اقامت به وسیله­‌ی خرید خانه را دارند. زیرا با خرید اقساطی خانه از کمپانی‌‌­ها و داشتن قرارداد خرید، شما می­توانید اقامت موقت ترکیه را به دست آورید و پس از اینکه اقساط خرید خانه به پایان رسید و در صورتی که ارزش خانه بیش از ۲۵۰۰۰۰ دلار بود، برای اخذ شهروندی ترکیه اقدام نمایید.

معمولا در صورت خرید ملک به صورت قسطی، شرکت­ها یک سوم از بهای ملک را در ابتدا مطالبه می­کنند و مابقی که به صورت قسطی در چند نوبت، بنا بر انتخاب خریدار، به شرکت پرداخت می‌شود. پس از پرداخت قسط پایانی، شرکت موظف به انتقال سند ملک به نام خریدار است. از دیگر مزیت­های این نوع خرید خانه، این است که گاهی درصد سود محاسبه شده در قسطها پایین‌­تر از آنچه که مربوط به درصد سود اخذ وام از بانک است هستند. و همچنین شرکت­ها عموما ضمانت و ضامن بانکی مطالبه نمی­کنند که این مسئله بسیار برای اشخاص خارجی مطلوب است.

البته اگر تصمیم دارید که این شیوه ملکی را بخرید، باید در نظر داشته باشید که خطراتی هم در این شیوه بوده و بعضا افراد با ساده لوحی و ناآگاهی و خرید از آگهی­‌های بی­پشتوانه و دروغ، سرمایه­‌ی خود خرید اقساطی ملک در استانبول را از دست داده­‌اند. چنانچه قصد دارید از شرکتی خرید کنید، حتما با افراد آگاه، وکلای آگاه و سرشناس، بنگاه­های معاملات ملکی معتبر، و شرکت­هایی معتبر و با پشتوانه و شناخته شده معامله کنید و از حساب بانکی خود در یکی از بانک­های ترکیه، تراکنش­های مالی خود را انجام دهید.

برای خرید خانه می‌توانید وکیل یا مشاور یا مترجم رسمی دولت استفاده کنید. یک وکیل خوب و خبره می‌تواند در تمام مراحل خرید ملک و خانه در ترکیه بسیار به شما کمک کند. اول مطمئن شوید که این وکیل یا مشاور به خوبی با قوانین جدید خرید ملک در ترکیه آشنایی دارد و به قوانین ثبت قرارداد و انتقال سرمایه و امور اداری مسلط است.

فرآیند خرید اقساطی خانه و آپارتمان در ترکیه برای شهروندان این کشور امری عادی است اما برای متقاضیان خارجی از حساسیت بالایی برخوردار است.

ویلاها، واحدهای مسکونی و واحدهای تجاری کلید نخورده (نوساز) در برج ها و شهرک ها

در مطلب محله‌های ایرانی نشین استانبول با این محله‌ها بیشتر آشنا شوید.

ارزش سرمایه ریالی فعلی حتی بدون داشتن سرمایه کافی برای خرید کامل ملک حفظ می‌شود.

به خصوص اقشار متوسط جامعه با درآمد متوسط می توانند به راحتی نسبت به خرید قسطی خانه در استانبول اقدام نمایند.

همانطور که می‌دانید خرید ملک در ترکیه یکی از متداول ترین و البته ساده ترین روش مهاجرتی است که متقاضیان ایرانی برای دریافت اقامت دائم می‌توانند انتخاب کنند. در اکثر مواقع، متقاضیان خارج کل ارزش ملک را یکجا به حساب فروشنده واریز می‌کنند و پس از انتقال سند برای اقامت ترکیه اقدام می‌کنند.

شاید این مورد یکی از مهمترین معایب خرید اقساطی خانه در ترکیه باشد. در این شرایط خرید آپارتمان اقساطی در استانبول ترکیه یا خرید اقساطی آپارتمان در آنتالیا تنها زمانی شما را به هدف اقامت نزدیک می‌کند که آخرین قسط خانه را پرداخته باشید.

وکیل مهاجرتی علاوه بر اینکه با زبان ترکیه ای آشنا است بر قوانین خرید و فروش ملک در ترکیه نیز مسلط است. از جمله قوانینی که وکیل می‌تواند به شما ارائه دهد می‌توان به استعلامات ملک، انتقال پول، انتقال سند، افتتاح حساب بانکی، دریافت کد مالیاتی و دریافت اقامت اشاره کرد.

همچنین هزینه‌ی زندگی در این کشور تقریبا مشابه ایران است و شما می‌توانید پس از دریافت اقامت از امتیازات این کشور برای شهروندانش استفاده کنید.

هر روش مهاجرتی مزایا و معایبی برای متقاضیان خارجی دارد، در ادامه به بررسی مزایای خرید اقساطی آپارتمان در ترکیه و همین طور بررسی معایب خرید اقساطی خانه و آپارتمان در آنتالیا و دیگر شهرهای ترکیه می‌پردزایم. پس با ما همراه باشید.

 برای خرید آپارتمان اقساطی در استانبول ترکیه باید در ابتدا یک شناخت مناسب از محلات مختلف استانبول و سطح قیمت آنها پیدا کنید. پیشنهاد می‌کنیم مطلب خرید ملک در استانبول ۲۰۲۰ را در این راستا مطالعه کنید. بعد از شناخت مناسب از این محلات، با توجه به وجود پروژه‌های ساختمانی زیاد در اکثر این محله‌ها می‌توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

امکان دریافت پیشنهادهای استثنایی از فروشندگان وجود دارد.

اطلاعات خریدار؛ شامل نام و نام خانوادگی، اطلاعات هویتی (شماره پاسپورت)، راه‌های ارتباطی (شماره تماس، آدرس و ایمیل)

منبع : https://evim.vip/

Report this wiki page