خانه اقساطی در ترکیه

Wiki Article

خرید ملک در استانبول - قیمت ملک در استانبول

راه‌­های مختلف خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی
برای خرید خانه و آپارتمان در ترکیه، عموما ۲ راه در برابر خریدار وجود دارد، که هرکدام محاسن خاص خود را داراست. خریداران ملک در ترکیه می‌­توانند با مقدار کمتر سرمایه­‌ی خود هم اقدام به خرید خانه­‌هایی با وام بانکی و یا دریافت وام مسکن از بانک­ها کنند.

همچنین خریداران می­توانند به صورت قسطی از شرکت­های بزرگ ساخت و سازی که خانه­‌های خود را با شرایط قسطی نیز می­فروشند، اقدام به خرید خانه نمایند. شرایط فروش هرکدام از شرکت­ها با دیگری متفاوت بوده و مفاد آن بستگی به خود کمپانی دارد. در ادامه جزئیات خرید از هرکدام از این راه­ها را توضیح می­دهیم.

اما در مقابل با سرمایه اولیه کمتری می‌توانید برای خرید آپارتمان اقساطی در استانبول ترکیه یا دیگر شهرها اقدام کنید. چون قرار است بخشی از ارزش ملک را به صورت قسطی پرداخت کنید.

تهران – خیابان ولیعصر – بالاتر از پارک ساعی – ساختمان مدیکو سنتر – واحد ۳۱۱

ویلاها، واحدهای مسکونی و واحدهای تجاری کلید نخورده (نوساز) در برج ها و شهرک ها

یکی دیگر از روش‌های سرمایه‌ گذاری در ترکیه با خرید خانه، اجاره‌ی ملک خریداری شده است. بسیاری از ایرانیان با نگاهی بلند مدت با روش‌های مختلف؛ نقد، اقساط یا پیش‌خرید، ملک مورد نظرشان را در ترکیه خریداری می‌کنند و از طریق اجاره‌ی آپارتمان خود به صورت مستقیم از سرمایه‌گذاری خود کسب درآمد می‌کنند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

و مابقی مبلغ را بر طبق جدول زمان بندی پروژه و پیشرفت کار

بنابراین نمی‌توان فرومول مشخصی را برای شرایط خرید اقساطی ملک و خانه در ترکیه مشخص کرد.

با پرداخت این مبلغ شما قادر خواهید خرید اقساطی خانه در ترکیه بود، علاوه بر اینکه صاحب ملکی در ترکیه می‌شوید، اقامت این کشور را نیز کسب کنید.

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که سال‌هاست برای آینده خود و خانواده تان برنامه ریزی می‌کنید اما با توجه به نوسانات بازار داخلی و افزایش قیمت های ناگهانی هنوز نتوانسته‌اید به اهدافی که در سر می‌پرورانید، دست پیدا کنید؟

حتی زمانی‌که ساکن ایران هستید جابه‌جایی ارز اعم از دلار، یورو و لیر به‌راحتی برای شما امکان‌پذیر خواهد بود (به‌طور عادی هر شخص خارجی چه شهروند و چه غیرشهروند می‌تواند سه نوع حساب ارزی دلار، یورو و لیر افتتاح کند).

✅ آیا امکان دریافت اقامت دائم با خرید اقساطی خانه در ترکیه وجود دارد؟ بله.

علاوه بر موارد فوق برای تعیین قیمت خرید ملک و خانه یا آپارتمان اقساطی در ترکیه، باید موارد توافق با فروشنده روی پیش پرداخت و مقدار و تعداد قسط ها را نیز در نظر بگیرید.

در بالا اشاره کردیم که دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه از مهم‌ترین مزایای خرید ملک در ترکیه است. خرید ملک یا اقامت ترکیه از طریق اجاره ملک مساوی است با اخذ اقامت ترکیه. شما می‌توانید با خرید ملک در ترکیه با کمترین و حداقل قیمت یک ملک بخرید و اقامت ترکیه را بگیرید. قسمت خوب ماجرا زمانی است که شما با اجاره ملک در ترکیه نیز می‌توانید اقامت ترکیه را کسب کنید و این از مزایای اجاره خانه در ترکیه است، چون کسانی که هنوز برای خرید ملک در ترکیه شک دارند و نمی‌دانند می‌توانند در این کشور زندگی کنند یا خیر می‌توانند اقامت خود را از این طریق بگیرند و سپس به این سوال پاسخ دهند.

با توجه به اینکه اقامت توریستی ترکیه از سال جدید ۲۰۲۰، تمدید نمی شود، یکی از راه های تمدید اقامت خرید ملک در ترکیه می باشد.

منبع : https://evim.vip/

Report this wiki page