اقامت ترکیه از طریق خرید ملک ترکیه

Wiki Article

پاسپورت ترکیه با خرید ملک
اگر شرایط این روش را ندارید، ما به شما روش های دیگری را پیشنهاد می کنیم که بتوانید از طریق آنها مهاجرت کنید.

در ترکیه شرکتی ثبت کرده و به عنوان مالک آن شرکت به اداره کار و امور اجتماعی مراجعه و اجازه کار دریافت کنید.

اگر در ترکیه حساب بانکی ندارید نگران نباشید؛ علیرغم مشکلات به وجود آمده در فضای بین المللی، موسسه حقوقی سروش فردا برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه و طی مراحل مذکور در کنار شماست.

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور اطلاعات بيشتر

شهروندان خارجی هر نوع ملکی از جمله خانه، زمین، ملک تجاری را با کسب استعلام از مراجع مربوطه می توانند خریداری کنند.

اداره کل ثبت زمین و کاداستر نقل و انتقال را انجام می دهد. هر دو طرف خریدار و فروشنده باید حضور داشته باشند، مگر اینکه هر یک از دو طرف وکالتنامه ای برای به امضا نهایی داده باشند.

برخی تمایل دارند ملک شان بین زمان خرید تا زمان فروش اجاره دهند، در حالی که بعضی دیگر تمایل دارند ملک شان را نگه دارند تا در شرایط جدید و بکر بفروشند.

موسسه حقوقی سروش فردا با اشخاصی که به دنبال ارائه مدارک جعلی یا بی اعتبار به سفارت ترکیه باشند همکاری نمی کند.

سپس شما از اداره مهاجرت ترکیه درخواست وقت مصاحبه می کنید.

در زیر لیستی از سریع ترین و راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانیان بدون نیاز به مدرک زبان را نام برده ایم:

البته به یاد داشته باشید که آفیسر اداره مهاجرت ترکیه در این خصوص آزادی و اختیار عمل در تصمیم گیری دارد و می تواند این درخواست را رد کند.

برگه‌ی تایید اجاره‌نامه از طرف دفتر اسناد رسمی ترکیه یا نوتر

پس از خرید ملک، ویزای یونان به سرمایه‌گذاران و همراهانشان اعطا خواهد شد. در نظر داشته باشید مدت اعتبار این ویزا در اقامت ترکیه از طریق خرید ملک حدود شصت ماه است.

استانبول از لحاظ شهرسازى جورى است که همه مایحتاج روزانه زندگى تان را در محله خود مى توانید پیدا کنید. و تقریبا در همه محلات مراکز خرید لوکس هم وجود دارد.

شرایط اقامت ترکیه از طریق خرید ملک
افراد برای اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک در ترکیه بایستی ملکی با ارزش ۲۵۰۰۰۰ دلار آمریکا خریداری کنند؛ با خرید ملکی با این ارزش افراد اقامت توریستی ۳ ساله ترکیه را دریافت می‌کنند. این اقامت برای فرزندان زیر ۱۸ سال نیز دریافت می‌شود و چنانچه فرد خریدار فرزندی بالای ۱۸ سال داشته باشد در صورت سهیم بودن فرزند در ملک برای وی اقامت ترکیه صادر می‌شود.

کمترین میزان سرمایه گذاری برای خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت برابر با ۶۰۰۰۰ دلار است؛ در این نوع سرمایه گذاری نیز افراد اقامت سه ساله توریستی دارند.

لازم به ذکر است که با داشتن اقامت توریستی افراد قادر به کار کردن در ترکیه نیستند و فقط در صورتی که توسط یکی از سازمان‌های ترکیه استخدام شده باشند و بیمه برای این افراد پرداخت شود یا اینکه افراد یک شرکت را تاسیس کنند و پنج نفر از افراد ترک را استخدام کند قادر به کار در ترکیه خواهند بود.

همچنین برای اخذ اقامت ترکیه شما باید زمان مشخصی را باتوجه به برنامه خود در ترکیه حضور داشته باشید، نباید ملک را در کمتر از ۳ سال بفروشید و اگر قصد دریافت پاسپورت ترکیه را دارید ارزش ملک یا املاک ثبت شده برای شما باید حتما 400 هزار دلار آمریکا بوده و حداقل ۳ سال در ترکیه اقامت داشته باشید.

منبع : evim.vip

Report this wiki page