لایف کوچینگ حرفه ای

Wiki Article

لایف کوچینگ

لایف کوچینگ می تواند به شما در مشخص کردن اهداف، شناخت موانعی که باعث عقب افتادنتان هستند و پیدا کردن راهکار هایی برای قلبه بر آنها به شما کمک کند. برای پیدا کردن این راه کار ها، لایف کوچینگ مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد شما را مورد ارزیابی قرار می دهد. لایف کوچینگ می تواند با به حداکثر رساندن قدرت شما، از شما در برابر تغییرات بلند مدت حمایت کند.

و اما لایف کوچ نوعی متخصص سلامتی است که به مردم در راه پیشرفت در زندگی و کسب موفقیت کمک می کند. لایف کوچ پیشرفت روابط، رزومه و فعالیت روزانه را هدف قرار می دهد.

در طول زمانی که مشترک لایف کوچینگ شهرام اسلامی هستید، از پیشنهادات شگفت‌انگیز، آفرهای تخفیفی و طرح‌های تشویقی اختصاصی رایگان بهره‌مند می‌شوید.

‌-انتظار نتیجه گیری فوری نداشته باشید. لایف کوچ شما می تواند به شما در برنامه ریزی، شناخت مشکلات، و تلاش در راه دستیابی به اهدافتان کمک کند، اما مهم است که در نظر داشته باشید که این موارد زمانبر هستند.

امکان دارد شما به غیر از لایف کوچ با اصطلاحات مشابه دیگری مانند بیزنس کوچ، کوچ مدیریت، کوچ راهبری، کوچ سلامت و موارد دیگری نیز روبرو شوید؛ اما کوچ زندگی به‌طور کلی در مورد آنچه برای حال و آینده‌تان در نظر دارید و یا باید در نظر داشته باشید کمک مؤثری انجام می‌دهد.

«جین اسکادر» (همان کوچ زندگی که کمی پیش از او نقل قول کردیم) در مورد زمینه‌های فعالیت یک لایف کوچ چنین می‌گوید: «کار با مشتریان لایف کوچ از نظر من بر چهار زمینه متمرکز است:

ممکن است در سایت آزمونی را انجام دهید و امتیاز خود را مشاهده کنید یا برنامه‌ای برای هفته پیش روی خود بگیرید.

کوچینگ زندگی، راهکاری برای شناسایی اهداف، کشف بهترین راه حل جهت دستیابی به اهداف زندگی و نمایان شدن نهایت توانمندی و شکوفایی استعداد و قرارگیری در مسیر درست است و هدفش بهبود کیفیت زندگیست.

در حال حاضر در ایران هیچ دانشگاهی رشته کوچینگ و یا تربیت کوچ وجود ندارد.

لازم به ذکر است که اگر تا تاریخ ۱۳۹۹/۹/۱۶ اقدامات لازم صورت نگیرد با تظاهرات و تشکیل ائتلاف ملی نسبت به این اقدام شما اعتراضات خود را اعلام میداریم و اگر ادامه پیدا کند به یونیسف و سازمان جهانی بهداشت و سازمان اتمی اعلام می‌کنیم.

البته لازم به یادآوری است که در حال حاضر بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ جهان لایف کوچینگ را نیز جزو دروس رایج خود قبول کرده‌اند.

هر یک از این دو مهارت، حیطه، کاربرد و فایده‌ی خاص خود را دارند و نمی‌توان یکی را جایگزین دیگری کرد.

لایف کوچینگ و در کل، مبحث کوچینگ علاقه‌مندان و دنبال کنندگان فراوانی دارد که در این حیطه تلاش می‌کنند و حال خوب خود و دیگران ، احساس ارزشمندی و رشد و افزایش بهبود فردی برایشان اهمیت دارد.

رژه نظامی جدید صنعا / هشدار رهبر انصارالله به دشمنان ملت یمن

در صفحه هر جلسه، امکان ارزیابی و کیفیت‌سنجی اثربخشی برای هر یک از فایل‌های هر هفته قرار داده شده لایف کوچینگ چیست است و شما می‌توانید نظرتان را بنویسید و به هر یک از محتواها امتیاز دهید.

● با کودکان و نوجوانان سروکار دارید و یا به مباحث تربیتی علاقمند هستید.

اشتباهات احتمالی در ملاقات با کوچینگ زندگی :​


قبل از اینکه با یک لایف کوچ ملاقات کنید باید مراقب اشتباهات احتمالی زیر باشید:

‌-انتظار نتیجه گیری فوری نداشته باشید. لایف کوچ شما می تواند به شما در برنامه ریزی، شناخت مشکلات، و تلاش در راه دستیابی به اهدافتان کمک کند، اما مهم است که در نظر داشته باشید که این موارد زمانبر هستند. بهتر است تعدادی هدف کوتاه مدت و بلند مدت برای کار کردن روی آنها تعیین کنید.

-در نظر بگیرید که آیا کوچ شما مناسب نیاز هایتان هست؟ همه ی لایف کوچ ها روش یکسانی برای حل مشکلات ندارند. آنچه که در نهایت حاصل می شود رابطه مستقیمی با نحوه ارتباط شما و کوچتان دارد. در نتیجه به دنبال کوچی باشید که کار کردن با او مناسب شخصیت شما باشد.

Report this wiki page